Thursday, October 11, 2012

SE-(apa ya)-

“SEPERTinya!”

Mata itu....pertanda apa itu??
Aku .aku,,tak sengaja.,,
Aku..aku..berba salah..
Bila esok terjadi, sudah takdir,apa boleh buat ..yang terbaik,
Tapi bukan yang pertama di dirinya?
Apakah ada ketakutan??
Apakah aku salah?
Tidak!!!
Semoga ini menjadi awal dari sebuah cerita yang tak terlupakan,,
Sering! Aku temukan, namun lain.....yang satu ini...
Bila sesuatu itu ada cari lah aku ,,, pasti ada ,,,
Namun sulit, butuh waktu....
Dan waktu juga yang akan menjawab..
Sekali membekas,
Kata>yg keluar tak sengaja<
But, every time I see you, ,,,
I never find you saw me...
But, if I didn’t mean to see you, YOU....:)
Never mind,it’s ok,find,,
You really clever than me...
you’r knowledge is good than me..
but.. are you  diligent pray to Allah than me?
It’s dificult to ask .....!!:(
Whereas, it’s question is very important to be solve!!:O
yapZzzzz....no one,,be perfect!!!
Of course, everyone have a deficiency..:)
So, there are one people to complementing!!:D
But, I don't no!! who is she??:)

I LIKE IT....may me always be the best!!

0 comments:

Post a Comment